Black friday, farsdag, advent og jul

Våre datadrevne analyser viser oss at kampen om oppmerksomheten øker i perioden vi er inne i. Det betyr at prisene for annonsering øker.

For at du skal kunne få like mange visninger av ditt budskap som du hadde i september, må du være villig til å øke annonsebudsjettet ditt noe.

Analysene våre viser at kostnaden øker med opp mot 40 % i perioder med høy konkurranse. Videre ser vi at for stillingsannonsering vil 15 – 20 % økning av annonsebudsjettet kunne gi deg omtrent tilsvarende effekt som det du har hatt tidligere.

Vår teknologi gir deg svar på hvor mye du skal bruke for å få ønsket effekt av din rekrutteringskampanje. 

Nøl ikke med å ta kontakt med oss dersom du ønsker datadrevne råd for akkurat din stilling.

Adresse og annen info

Moloveien 8, 8003, Bodø
T: 75 50 49 00
E: Post@frantz.no

Sture Ellingsen
CEO
+47 975 01 706
  sture@frantz.no

Tore Hjerde
Data & Analytics Manager
+ 47 915 16 574
  tore@frantz.no

Ragnhild Geirsdatter Nordvik
COO
+47 976 63 032
  ragnhild@frantz.no

Kenneth Nordland Johansen
CTO
+ 47 413 13 424
 kenneth@frantz.no

Eirik Isaksen
Project Manager
+47 982 94 887
  eirik@frantz.no

Emma Rosen
Marketing Technologist
+ 47 472 33 171
  emma@frantz.no

Michael Andreas Kandola
Marketing Technologist
+47 941 43 458
  michael@frantz.no 

Per Granaune
Full stack developer
+47 975 73 006
  per@frantz.no

Språk