Vi har samlet data på ulike kandidatprofiler i flere år nå. Dermed kan vi målrette annonser mot sykepleiere, lærere, ingeniører, kommunaldirektører, avdelingsledere, teknikere, jurister, økonomer osv. som vi allerede har data på.
Kampanjen målrettes både etter tradisjonelle metodikk (slik alle kan gjøre på f.eks. Facebook) og ved utnyttelse av Frantzdata.
Du får derfor en spisset målretting allerede fra starten av og annonsene oppsøker de som har riktig kandidatprofil enten det er på Facebook, LinkedIn, i nettaviser eller andre digitale flater.
Gjennom avansert teknologi overvåkes og måles trafikken kontinuerlig. Resultatene gjennomanalyseres og gir svar på hvilke kanaler som leverer best, både hver for seg og samlet.
Teknologien sammenligner også dine kampanjeresultater med andres resultater mot samme type målgruppe.
Analyseresultatene brukes til å optimalisere og justere kampanjen. Ved å flytte annonsekroner mellom kanalene og til en hver tid ha størst trykk på kanalene som leverer best, gjøre justeringer i målrettinger og kanskje også endre på budskap i annonsen, sikrer vi at du får mest mulig igjen for hver investerte annonsekrone.
Alle resultater samles i én felles rapport og er tilgjengelige for deg som kunde når som helst på døgnet. Rapporten gir deg innsyn og innsikt fra A til Å.
Vi tar gjerne en uforpliktende prat om hvordan du kan nå målgruppen din. Book deg inn til et møte i kalenderen under eller send oss en henvendelse i kontaktskjemaet.