Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Frantz er Norges råeste mediekjøpsplattform for deg som skal rekruttere. Vi har utviklet en HR-teknologi som sikrer at du når ut til relevante kandidater for stillingen din i større grad enn ved bruk av tradisjonell utlysning.
En mediekjøpsplattform lar deg kjøpe annonser i flere ulike medier (digitale eller tradisjonelle medier) og kanaler (sosiale medier, bannerannonser på nettsteder og i -aviser m.m.) på ett sted. Du slipper å gjøre medievalg basert på magefølelse og synsing. Frantz Tech lar deg ta datadrevne medievalg og gir deg svaret på hvor stillingen bør profileres. Dette gjør profilering av stillinger enklere for deg som skal rekruttere.
Frantz Tech er en HR-teknologi som identifiserer relevante kandidater gjennom innsamlet data på bransjespesifikke målgrupper. Dette gjør at du som skal rekruttere når ut til et mer relevant publikum enn du gjør ved bruk av tradisjonell utlysning.
I tillegg til å identifisere relevante kandidater, gir Frantz Tech en innsikt i hva kandidatene gjør etter de har sett stillingen i sosiale medier eller på nettsteder og i nettaviser. Innsikten i hva kandidatene gjør etter de har sett stillingen illustreres i det vi kaller for en atferdstrakt.
HR-teknologien vår samler inn data på bransjespesifikke målgrupper. Kort forklart betyr dette at vi samler inn datapunkter på kandidater som har gjort mer enn å bare klikke på en annonse. Dette gjør at vi kan målrette annonser mot dem som allerede har vist interesse for en gitt stilling i en gitt bransje. Data som brukes til målretting er alltid fersk data fra de siste 90 dager.
Eksempel:
Skal du rekruttere en sykepleier gjør Frantz Tech det mulig å målrette stillingen mot et publikum som har vist interesse for stillinger som sykepleier de siste 90 dagene. Dette sikrer at stillingen din når ut til et relevant publikum.
Atferdstrakten er en visualisering av effektmålingene. Den viser hvor mange relevante besøkende stillingsteksten har hatt og med dette hvor godt vi treffer målgruppen. Atferdstrakten gir oss en innsikt som vi tar i bruk for å analysere og optimalisere en rekrutteringskampanje. Samtidig gir atferdstrakten deg som kunde en konkret oversikt over interessen for stillingen du skal rekruttere til.
Atferdstrakten avslører hvor mange som har vist interesse for stillingen målinger av aktive handlinger på kampanjesiden hvor stillingsteksten er.
Aktivitetene vi måler er for eksempel:
*Kampanjesiden er nettsiden hvor stillingsteksten er.
Innsikten vi henter fra hver av kanalene vi benytter kan vi bruke for å treffe samme og tilsvarende kandidater også i andre kanaler. Dette får vi til fordi vi samler målgruppedata på lik måte på tvers av kanalene.
Er du klar for å gjøre rekrutteringen din datadrevet?
Fyll ut skjemaet under så avtaler vi tidspunkt for en gjennomgang.