Black friday, farsdag, advent og jul

Våre datadrevne analyser viser oss at kampen om oppmerksomheten øker i perioden vi er inne i. Det betyr at prisene for annonsering øker.

For at du skal kunne få like mange visninger av ditt budskap som du hadde i september, må du være villig til å øke annonsebudsjettet ditt noe.

Analysene våre viser at kostnaden øker med opp mot 40 % i perioder med høy konkurranse. Videre ser vi at for stillingsannonsering vil 15 – 20 % økning av annonsebudsjettet kunne gi deg omtrent tilsvarende effekt som det du har hatt tidligere.

Vår teknologi gir deg svar på hvor mye du skal bruke for å få ønsket effekt av din rekrutteringskampanje. 

Nøl ikke med å ta kontakt med oss dersom du ønsker datadrevne råd for akkurat din stilling.

Er du klar for å gjøre rekrutteringen din datadrevet?

Fyll ut skjemaet under så avtaler vi tidspunkt for en gjennomgang. 

Adresse og annen info

Moloveien 8, 8003, Bodø
T: 75 50 49 00
E: Post@frantz.no

Black friday, farsdag, advent og jul