Frantz er en norskutviklet teknologi for målrettet stillingsmarkedsføring. Teknologien sørger for at du som kandidat får presentert annonser som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker du sannsynligheten for at du mottar informasjon som er relevant for deg - og indirekte fjerner du støy i din netthverdag. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder relevant informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Det sies at et bilde sier mer enn tusen ord, men du er kanskje blant dem som mener at få ting slår en virkelig god tekst? Om du har en god penn, tenker som en journalist og i tillegg har et kommersielt gen, ja da bør vi snakke sammen. Eller kanskje skrive til hverandre?
Markedsavdelingen i Glamox fungerer som konsernets interne markedsbyrå hvor avdelingens hovedoppgaver er å utvikle konsernets markedsstrategi, digitale prosesser, tilpassede salgsverktøy og effektive kommunikasjonsløsninger i alle land hvor Glamox er representert. Hos oss vil du få jobbe med å fylle våre ulike kanaler med tilpasset innhold, i tett samarbeid med dyktige og kreative kollegaer. Vi har et sterkt fokus på kommunikasjon i digitale flater. Du vil få jobbe med alt fra kundehistorier til pressemeldinger, salgstekster, brosjyrer, internkommunikasjon og også kanskje øke tekstkvaliteten på vår neste stillingsannonse.
Arbeidsoppgaver
Din bakgrunn og erfaring
Dine personlige egenskaper
Glamox AS kan tilby en stilling i et internasjonalt miljø med mange interessante arbeidsoppgaver i den største markedsavdelingen i regionen. Du vil få muligheten til å ta plass og skape historier for konsernet både i inn- og utland. Glamox vil legge til rette for at du vil få gode muligheter for både faglig og personlig utvikling og selskapet kan tilby konkurransedyktige betingelser. Stillingen rapporterer til Group Marketing Manager Nina A. Hol. Mer om hennes bakgrunn finner du på hennes LinkedIn-side.
Management Consultant, Yapril AS
Glamox er et norsk industrikonsern som utvikler, produserer og distribuerer profesjonelle belysningsløsninger for det globale markedet. Glamox-konsernet er en ledende leverandør til verdens marine og offshore-markeder, og en betydelig leverandør til det profesjonelle byggmarkedet i Europa.
Glamox-konsernet er en global organisasjon, med 2400 ansatte og salg og produksjon i mange europeiske land, samt i Asia og Nord- og Sør-Amerika. Den årlige omsetningen er på MNOK 3.490 (2020). Konsernet eier en rekke varemerker innen kvalitetsbelysning, inkludert Glamox, Aqua Signal, Luxo, Norselight, LINKSrechts, Küttel, Luxonic, ES-System, LiteIP og Luminell. Glamox møter kundenes behov og forventninger ved å levere kvalitetsprodukter og -løsninger, service og support