Regnskapsførere
Statsautorisert regnskapsfører
Rådgiver

Vi søker autorisert regnskapsfører for Aider på Hamar – fast stilling i et ledende konsern med lokale røtter.

Hvorfor er dette rette muligheten for deg?
Vi ønsker å utvikle karrieren din sammen med deg og at du skal nå dine mål. Vi er trygge på at du vil komme til en arbeidsplass som ser folkene sine og som skaper en kultur der du som rådgiver ser folkene rundt deg og bidrar til å gjøre både kollegaer og kunder gode.

Aider jobber for å redefinere regnskapsbransjen ved å ansette bransjens beste rådgivere – folk med forretningsforståelse, solid kompetanse og energi. Med over 1100 ansatte fordelt på 42 kontorer fra Tromsø til Kristiansand, betjener vi rundt 8000 kunder over hele landet. Aider Innlandet, med kontorer på Hamar, Lillehammer og Fagernes, er sentral i vår satsing på rådgivning lokalt.

Hos oss er lønn og regnskap et serviceyrke hvor vi skreddersyr systemer for å sikre høy kvalitet og effektivitet. Ved å bruke teknologien til å frigjøre tid for våre ansatte, kan vi fokusere på komplekse oppgaver som skaper merverdi for kundene. Våre kunder har store forventninger, noe som skjerper oss til å være nyskapende og fremtidsrettede. Aidere er uredde og kompetente folk. Vi skreddersyr systemer og arbeidsmetoder. Dette krever kreativitet og forståelse for at regnskap er blitt et serviceyrke, og at vi alle er rådgivere. 

Den rette kandidaten vil:

  • Bli del av en fremtidsrettet bedrift i sterk vekst med et entusiastisk arbeidsmiljø
  • Jobbe i et selskap med kort vei mellom beslutningene, hvor dine innspill blir hørt
  • Få muligheten til å bygge opp og sette standarden for bedriftskulturen fremover
  • Jobbe med spennende kunder og komplekse utfordringer, med stor variasjon i arbeidsoppgaver
  • Få fleksibel arbeidstid og konkurransedyktige betingelser
  • Ha tilgang til personlig karriereutvikling og spennende faglige og teknologiske utfordringer

Vi tror den rette kandidaten har:

  • Du har minst 5 års erfaring som regnskapsfører og innehar statsautorisering
  • Du har jobbet i regnskapsbyrå og er vant til å håndtere flere klienter
  • Du har god forretningsforståelse og trives med å se muligheter for å utvikle kundeforhold
  • Du jobber effektivt, selvstendig og strukturert, og har gode kommunikasjonsevner på norsk
  • Du er nysgjerrig på teknologi, systemer og nye måter å jobbe på
  • Du trives med nye utfordringer, jobber godt i et dynamisk miljø og liker å tenke nytt

Hvilke arbeidsoppgaver får du?

  • Bokføring, avstemming og periodeavslutning
  • Regnskapsføring fra A-Å og årsoppgjør
  • Lønnskjøring for klienter
  • Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger og effektivisere prosesser
  • Bidra til å skape vekst, utvikle kundeforhold og se muligheter for gode tjenesteleveranser
  • Ansvar for løpende leveranser, kundemøter og optimalisering av samarbeidet med kunden

Har vi vekket interessen din?
Vi ser frem til å høre fra deg! Søknader behandles fortløpende, så vi oppfordrer deg til å søke så snart som mulig. Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt, og tiltredelse er etter avtale.

Har du spørsmål til stillingene kan du ta kontakt med Einar Holth-Omdal på telefonnummer 980 43 629 eller einar@houseofabilities.com

Steder: Hamar

Er du erfaren regnskapsfører med Xledger kompetanse? Aider Innlandet trenger deg!

Hvorfor er dette rette muligheten for deg?
Vi ønsker å utvikle karrieren din sammen med deg og at du skal nå dine mål. Vi er trygge på at du vil komme til en arbeidsplass som ser folkene sine og som skaper en kultur der du som rådgiver ser folkene rundt deg og bidrar til å gjøre både kollegaer og kunder gode.

Aider jobber for å redefinere regnskapsbransjen ved å ansette bransjens beste rådgivere – folk med forretningsforståelse, solid kompetanse og energi. Med over 1100 ansatte fordelt på 42 kontorer fra Tromsø til Kristiansand, betjener vi rundt 8000 kunder over hele landet. Aider Innlandet, med kontorer på Hamar, Lillehammer og Fagernes, er sentral i vår satsing på rådgivning lokalt.

Hos oss er lønn og regnskap et serviceyrke hvor vi skreddersyr systemer for å sikre høy kvalitet og effektivitet. Ved å bruke teknologien til å frigjøre tid for våre ansatte, kan vi fokusere på komplekse oppgaver som skaper merverdi for kundene. Våre kunder har store forventninger, noe som skjerper oss til å være nyskapende og fremtidsrettede. Aidere er uredde og kompetente folk. Vi skreddersyr systemer og arbeidsmetoder. Dette krever kreativitet og forståelse for at regnskap er blitt et serviceyrke, og at vi alle er rådgivere.

Den rette kandidaten vil:

  • Bli del av en fremtidsrettet bedrift i sterk vekst med et entusiastisk arbeidsmiljø
  • Jobbe i et selskap med kort vei mellom beslutningene, hvor dine innspill blir hørt
  • Få muligheten til å bygge opp og sette standarden for bedriftskulturen fremover
  • Jobbe med spennende kunder og komplekse utfordringer, med stor variasjon i arbeidsoppgaver
  • Være “go-to” personen på Xledger Innlandet. Sørge for intern og ekstern opplæring på bruk av systemet.
  • Vi jobber i team og en oppgave vil også å være et bindeledd inn mot Aider Tech
  • Få fleksibel arbeidstid og konkurransedyktige betingelser
  • Ha tilgang til personlig karriereutvikling og spennende faglige og teknologiske utfordringer

Vi tror den rette kandidaten har:

  • Du har minst 5 års erfaring som regnskapsfører og gjerne innehar statsautorisering
  • Du har jobbet i regnskapsbyrå og er vant til å håndtere flere klienter
  • Du er en erfaren regnskapsfører som kan Xledger, gjerne på superbruker nivå eller har noen år med praktisk bruk.
  • Du har god forretningsforståelse og trives med å se muligheter for å utvikle kundeforhold
  • Du jobber effektivt, selvstendig og strukturert, og har gode kommunikasjonsevner på norsk
  • Du er nysgjerrig på teknologi, systemer og nye måter å jobbe på
  • Du trives med nye utfordringer, jobber godt i et dynamisk miljø og liker å tenke nytt

Hvilke arbeidsoppgaver får du?

  • Bokføring, avstemming og periodeavslutning
  • Regnskapsføring fra A-Å og årsoppgjør
  • Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger og effektivisere prosesser
  • Bidra til å skape vekst, utvikle kundeforhold og se muligheter for gode tjenesteleveranser
  • Ansvar for løpende leveranser, kundemøter og optimalisering av samarbeidet med kunden

Har vi vekket interessen din?
Vi ser frem til å høre fra deg! Søknader behandles fortløpende, så vi oppfordrer deg til å søke så snart som mulig. Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt, og tiltredelse er etter avtale.

Har du spørsmål til stillingene kan du ta kontakt med Einar Holth-Omdal på telefonnummer 980 43 629 eller einar@houseofabilities.com

Steder: Hamar

Bytte beite eller lengter du hjem? Aider Valdres trenger regnskapsfører

Er du regnskapsfører som søker etter faglig utvikling i en trygg, men dynamisk arbeidsplass? Da kan denne stillingen passe deg! Vi ser etter deg som ønsker å bli en del av et sterkt og lokalt forankret team som samtidig er del av et stort konsern med avdelinger over hele landet, fra Tromsø til Kristiansand. Du kan gjerne være nyutdannet statsautorisert regnskapsfører eller i starten av din karriere.

Vi liker tall. Elsker dem, faktisk. Men for oss er ikke et korrekt regnskap selve målet – det er bare starten. Som kompetansehus kan vi gi tallene retning. Du får råd som gir bedre beslutninger – og teknologi som lar deg løfte blikket. Kort sagt: Vi hjelper deg å lykkes. Velkommen til Aider i Valdres!

Her får du muligheten til å kombinere det beste av to verdener: det solide fagmiljøet som gir rom for utvikling og læring, og nærheten til en lokal avdeling der dine innspill teller. Perfekt for deg som ønsker å jobbe i et sterkt fagmiljø uten å måtte bo i en storby, eller for deg som lengter tilbake til røttene i Innlandet.

Arbeidet som regnskapsfører vil gi deg ansvar for egne klienter og samarbeid på større prosjekter. Med en moderne, digital arbeidsprosess kan du bruke mer tid på faglige utfordringer og kundeutvikling. Du vil være en nøkkelperson i å styrke kunderelasjoner og bidra til videre vekst, alt mens du jobber i et selskap med en fremoverlent kultur og fokus på teknologi.

Kvalifikasjoner vi ser etter inkluderer erfaring fra regnskapsføring, samt interesse for teknologi og forretningsutvikling. Du har 1-2 års erfaring som regnskapsfører. Vi tilbyr et dynamisk miljø med fleksibilitet og gode betingelser, i tillegg til solid støtte for din videre karriereutvikling.

Interessert? Vi vil gjerne høre fra deg!

Ta kontakt med Einar Holth-Omdal, tlf. 980 43 629 | epost einar@houseofabilities.com, eller Thomas Enstad, tlf. 926 35 439 | epost thomas@houseofabilities.com

Steder: Fagernes

Vi søker en engasjert rådgiver for Aider i Innlandet – fast stilling i et ledende konsern med lokale røtter.

Er du en erfaren rådgiver med solid forretningsforståelse og energi til å utvikle både
mennesker og virksomheter? Vi i Aider Innlandet tilbyr nå en spennende fast stilling som rådgiver, der du får muligheten til å jobbe lokalt samtidig som du er en del av et stort og trygt konsern. Som en del av Aiders raskt voksende kompetansehus blir du en nøkkelperson i vår satsing på Innlandet, og du vil bidra til å bygge videre på et faglig sterkt og lokalt forankret miljø.

Aider jobber for å redefinere regnskapsbransjen ved å ansette bransjens beste rådgivere – folk med forretningsforståelse, solid kompetanse og energi. Med over 1100 ansatte fordelt på 42 kontorer fra Tromsø til Kristiansand, betjener vi rundt 8000 kunder over hele landet. Aider Innlandet, med kontorer på Hamar, Lillehammer og Fagernes, er sentral i vår satsing på rådgivning lokalt.

Våre kunder har store forventninger, noe som skjerper oss til å være nyskapende og fremtidsrettede. Vi søker deg som vil bidra til å levere verdi og profesjonalitet gjennom rådgivning i et kompetent og utviklingsorientert arbeidsmiljø.

I denne rollen kan du få varierte arbeidsoppgaver, fra transaksjonsrådgivning og prosessforbedring til utleieroller som controller og økonomisjef. Den riktige kandidaten kan også ha bidrag inn mot Aider Innovasjon, HR rådgivning eller bærekraftsrådgivning.  Du får også ansvar for å bidra til spennende utviklingsprosjekter som sikrer vekst for både våre kunder og Aider Innlandet. Vi søker deg som liker å være tett på beslutninger, trives med å jobbe på tvers av team, og som gjerne tar ledelsen i utviklingsprosjekter som skaper verdi.

Dine kvalifikasjoner
Vi tror at du har minst 5+ års relevant erfaring og høyere økonomisk utdannelse på bachelor- eller masternivå. Videre ser vi for oss at du:

  • er utadvendt og har en naturlig evne til å skape gode kundedialoger,
  • har et kommersielt tankesett og interesse for teknologi,
  • er initiativrik, strukturert og løsningsorientert,
  • er ansvarsbevisst og pålitelig, og
  • kommuniserer godt både på norsk og engelsk.

Som kollega tar du initiativ og liker å bidra til et godt arbeidsmiljø. Du finner gode løsninger, engasjerer deg i det du gjør, og tenker gjerne nytt.

Er du klar for en uforpliktende samtale om hvordan du kan utvikle deg videre i Aider? Ta kontakt med Einar Holth-Omdal på einar@houseofabilities.com eller ring oss for en prat på tlf. 980 43 629. Vi gleder oss til å høre fra deg!

Steder: Hamar, Lillehammer

Regnskapsfører, autoriserte regnskapsførere og Controller/CFO – Aider – House of Abilities AS