NORWEGIAN REWARD
I SAMARBEID MED ISCO GROUP

Lojalitet må fortjenes

Bli med å ta et av Nordens beste fordelsprogram til nye høyder og inn i folks hverdag.

i samarbeid med

Om fem år skal vi være Nordens ledende fordelsprogram i forbrukermarkedet, uavhengig av bransje. Nei, vi forventer kanskje ikke at folk tatoverer oss på armen, men Norwegian Reward skal bli en del av både hverdagen og ferien for folk flest, og skape enda større verdi for medlemmene og partnerne våre.

For å lykkes med disse ambisjonene søker vi nå etter forsterkninger for å bygge team Norwegian Reward! Dette teamet skal lede, bygge opp og videreutvikle programmet, på et strategisk, teknisk og operativt nivå. Flyselskapet Norwegian vil fortsette å løfte programmet videre, i felleskap med andre partnere som inviteres med på reisen, men Norwegian Reward skal nå bygges som en solid og uavhengig virksomhet. Dette vil bli som en start-up, med musklene til et konsern!

Sammen med nye partnere skal programmet utvides og medlemmene skal få muligheten til å bruke den digitale valutaen i programmet, CashPoints, oftere og på mer. Nye digitale produkter og tjenester skal utvikles og gi økt verdi både for medlemmer, partnere og tilbydere. Vi skal bruke data, analyse og teknologi for å gjøre universet mer relevant, tilgjengelig og engasjerende for alle.

«Visjonen til Norwegian Reward er å bli det fordelsprogrammet som ligger øverst og fremst hos medlemmene våre, fordi det skaper verdi og gir gode løsninger i hverdagen og på reise. Vi vil at programmet skal inspirere og skape ekte engasjement.»

Christoffer Sundby
styreleder i Norwegian Reward

Hvor vi kommer fra og hvor vi skal

Norwegian Reward er i dag et av Nordens største og mest populære fordelsprogrammer for forbrukermarkedet. Introduksjonen av den digitale valutaen CashPoints i 2007 markerte starten, og helt siden den gang har kunder i hele verden kunnet tjene opp CashPoints til bruk på drømmereisen sin. 1 CashPoint = 1 kr, enkelt og greit.  

I de 15 årene som har gått siden oppstart har programmet vært i kontinuerlig rivende utvikling, og har flere ganger blitt stemt frem til gjeve priser av kundene. I dag har Norwegian Reward høyere merkevarekjennskap og «liking» enn de fleste andre tilsvarende fordelsprogrammer i ferie- og fritidsmarkedet, mye fordi man kommer raskere til fordelene i Norwegian Reward.  

På det meste, i 2019, var 10 millioner aktive medlemmer spredt over hele kloden. Med utgangspunkt i suksessen til programmet både for medlemmer og partnerne ble det da besluttet å utvikle Norwegian Reward til et eget lønnsomt selskap, med åpning for å invitere inn enda større partnere enn før. 

«2020-2021 var utfordrende år for både verden og Norwegian Reward. Med tøffe tider i flybransjen falt aktiviteten blant medlemmene i programmet og planene fra 2019 ble satt litt på vent. Nå er vi klare til å gjenoppta denne reisen med enda større ambisjoner enn før!»

May Haukedahl Wilson
VP Loyalty and Partnerships, Norwegian

Ønsker du lære mer om Norwegian Reward?

Kontakt

Meld din interesse eller ta kontakt med:

Hedda Tollefsrud
Sr. Rådgiver – research & analyse
tollefsrud@iscogroup.no
+47 902 69 026

Bendik Nicolai Blindheim
Partner
blindheim@iscogroup.no
+47 995 53 115

«Norwegian Reward»

Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet. Om selskapet.

Norwegian Reward – Isco Group as – Rekrutteringskampanje – Hovedside