Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Sektor for teknisk, plan, næring og miljø
Byggeleder
Rådgivere
Det er ledig 100 % stilling som byggeleder.
Vil du bidra til at sektoren har en bærekraftig økonomi og tjenesteproduksjon? Er du opptatt av digitalisering og bruk av analyser som grunnlag for effektiv tjenesteproduksjon? Da kan du være den rette for oss!
Enheten leverer tjenester innenfor fagområdene veg, park og parkering. Enheten har en egen driftsavdeling, men vi leier også inn entreprenører for å få løst våre oppgaver. Byggelederen vil få det daglige ansvaret for å styre gjennomføringer av avtaler/kontrakter, samt egen drift på vegne av Molde kommune som byggherre.
Vi søker en dyktig byggeleder som har fokus på gjennomføring, kontroll, oppfølging og HMS.
Stillingen er underlagt forvaltningsavdelingen i enheten drift og forvaltning. Enheten er sentral i drift, forvaltning og utvikling av kommunen, med til sammen ca. 40 ansatte. Enheten løser oppgaver innen drift av veg, park og parkering samt forvaltning innen veg, parker- og friområder, landbruk, vilt, skog, eiendom, næring, natur, miljø m.m. Enheten har også ansvaret for utviklingsprosjekter.
Enheten har ansatte lokalisert i flere lokasjoner i Molde sentrum. I tillegg har vi ansatte i både Eidsvåg og Midsund.
Hovedoppgaver
Kvalifikasjoner
Vi søker en medarbeider med:
Vi legger vekt på at du
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for et faglig
utfordrende og kvalitetsmessig godt tilbud til våre ansatte og brukere.
Lønn etter avtale.
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt intervju.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Arbeidssted:
Molde kommune
Stillingstype
Det er ledig 100 % stilling som rådgiver veg.
Ønsker du å være med å videreutvikle en trafikksikker og effektiv samferdsel, i et faglig sterkt arbeidsfellesskap?
Som rådgiver veg ivaretar du kommunens interesser som vegeier og sektormyndighet. Du vil du være en del at et team som jobber med vegforvaltning og prosjektledelse, og du vil samarbeide tett med planmyndigheten.
Vi søker en dyktig rådgiver som behersker saksbehandling og forvaltning innen vegområdet, både administrativt og politisk.
Virker dette spennende er dette kanskje jobben for deg!
Beskrivelse av arbeidssted
Stillingen er underlagt forvaltningsavdelingen i enheten drift og forvaltning. Enheten er sentral i drift, forvaltning og utvikling av kommunen, med til sammen ca. 40 ansatte. Enheten løser oppgaver innen drift av veg, park og parkering samt forvaltning innen veg, parker- og friområder, landbruk, vilt, skog, eiendom, næring, natur, miljø m.m. Enheten har også ansvaret for utviklingsprosjekter.
Enheten har ansatte lokalisert i flere lokasjoner i Molde sentrum. I tillegg har vi ansatte i både Eidsvåg og Midsund.
Hovedoppgaver
Kvalifikasjoner
Vi søker en medarbeider med:
Personlige egenskaper:
Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt.
Vi tilbyr
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for et faglig
utfordrende og kvalitetsmessig godt tilbud til våre ansatte og brukere.
Lønn etter avtale.
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt intervju.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Arbeidssted:
Molde kommune
Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Stillingstype
Det er ledig 100 % stilling som rådgiver grunneierforvaltning.
Vil du være med å tilrettelegge for samfunnsutviklingen i Molde kommune, i et faglig sterkt arbeidsfellesskap?
Som rådgiver grunneierforvaltning vil du være en del at et team som ivaretar grunneierrollen for Molde kommune, og jobber tett opp mot andre fagområder i kommunen. Som rådgiver grunneierforvalter vil du også jobbe strategisk for at Molde kommune skal nå samfunnsmålene.
Vi søker en dyktig rådgiver som behersker saksbehandling og forvaltning av saker innen grunneierforvaltning, både administrativt og politisk.
Virker dette spennende er dette kanskje jobben for deg!
Beskrivelse av arbeidssted
Stillingen er underlagt forvaltningsavdelingen i enheten drift og forvaltning. Enheten er sentral i drift, forvaltning og utvikling av kommunen, med til sammen ca. 40 ansatte. Enheten løser oppgaver innen drift av veg, park og parkering samt forvaltning innen veg, parker- og friområder, landbruk, vilt, skog, eiendom, næring, natur, miljø m.m. Enheten har også ansvaret for utviklingsprosjekter.
Enheten har ansatte lokalisert i flere lokasjoner i Molde sentrum. I tillegg har vi ansatte i både Eidsvåg og Midsund.
Hovedoppgaver
Kvalifikasjoner
Vi søker en medarbeider med:
Personlige egenskaper
Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt.
Kvalifikasjoner
Vi søker en medarbeider med relevant
Vi tilbyr
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for et faglig
utfordrende og kvalitetsmessig godt tilbud til våre ansatte og brukere.
Lønn etter avtale.
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt intervju.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Arbeidssted:
Molde kommune
Det er ledig en nyopprettet 100% stilling som næringsrådgiver.
Vil du være med på å bidra til at Molde blir et attraktivt samfunn i vekst, og når målet om å være Norges mest næringsvennlige kommune?
Vi søker nå etter en dyktig og engasjert næringsrådgiver som ønsker å arbeide med næringsutvikling i tett dialog med næringslivet. Næringsrådgiveren vil inneha en nøkkelrolle i å styrke kommunens attraktivitet og legge grunnlaget for vekst og innovasjon i tett samarbeid med næringsaktører og lokale og regionale samarbeidsparter.
Som rådgiver næring vil du være en del at et team og jobber tett opp mot andre fagområder i kommunen. Som rådgiver næring vil du også jobbe strategisk for at Molde kommune skal nå samfunnsmålene.
Vi søker en dyktig rådgiver som behersker saksbehandling og forvaltning av saker innen næring, både administrativt og politisk.
Virker dette spennende er dette kanskje jobben for deg!
Beskrivelse av arbeidssted
Stillingen er underlagt forvaltningsavdelingen i enheten drift og forvaltning. Enheten er sentral i drift, forvaltning og utvikling av kommunen, med til sammen ca. 40 ansatte. Enheten løser oppgaver innen drift av veg, park og parkering samt forvaltning innen veg, parker- og friområder, landbruk, vilt, skog, eiendom, næring, natur, miljø m.m. Enheten har også ansvaret for utviklingsprosjekter.
Enheten har ansatte lokalisert i flere lokasjoner i Molde sentrum. I tillegg har vi ansatte i både Eidsvåg og Midsund.
Hovedoppgaver
Kvalifikasjoner
Vi søker en medarbeider med:
Personlige egenskaper
Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt.
Vi tilbyr
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for et faglig
utfordrende og kvalitetsmessig godt tilbud til våre ansatte og brukere.
Lønn etter avtale
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt intervju.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Arbeidssted:
Molde kommune
Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Stillingstype
Det er ledig 100 % stilling som rådgiver kommuneplanlegging.
Vil du være med å påvirke by- og stedsutviklingen i Molde kommune? Molde er en langstrakt kommune med alt fra brente byers regulering og kulturmiljø av nasjonal interesse, til nye transformasjonsområder i forbindelse med bygging av nytt sykehus. Vi har flere store planoppgaver på gang og skal begynne på en rullering av kommuneplanens arealdel.
Til å lede arbeidet med kommuneplanens arealdel ser vi etter en dyktig, erfaren og engasjert arealplanlegger. Det er en stor fordel om du også har erfaring fra prosjektledelse.
Vi legger stor vekt på at oppgavene i sektoren løses gjennom god samhandling. Som kommuneplanlegger hos oss, vil du få ansvar for å lede prosessen med rullering av KPA, men også delta som prosjektmedarbeider eller bidragsyter i andre prosjekter og oppgaver sammen med fagpersoner fra både kommune og andre. Enheten har varierte oppgaver og høyt aktivitetsnivå.
Som arbeidsgiver jobber vi for å ha stolte, engasjerte og kompetente medarbeidere. Det er sammen vi skaper resultater!
Beskrivelse av arbeidssted
Stillingen er lagt til Planavdelingen, under enheten Plan, byggesak og geodata. Enheten er sentral i utviklingen av kommunen, med til sammen nærmere 30 ansatte og har oppgaver innen arealplanlegging og byggesaksbehandling, eiendomsskatt, samt kart og oppmåling. De fleste ansatte er samlokalisert i Molde sentrum, men enhetene har også medarbeidere på våre kontor i Eidsvåg og i Midsund.
Hovedoppgaver
Kvalifikasjoner
Vi søker medarbeidere med:
Du har
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for et faglig utfordrende og kvalitetsmessig godt tilbud til våre ansatte og brukere.
Avlønning etter avtale og fleksibel arbeidstid.
Stillingen er i utgangspunktet plassert ved vårt kontor i Molde sentrum. Vi vurderer også å tilby kontorsted ved et av våre kontor i Eidsvåg eller i Midsund eller andre lokaliteter for den rette kandidaten.
Enheten har også fleksible ordninger for bruk av hjemmekontor.
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt intervju.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Arbeidssted:
Molde kommune
Stillingstype
Det er ledig 100 % stilling som rådgiver plan.
Vil du være med å påvirke by- og stedsutviklingen i Molde kommune? Molde er en langstrakt kommune med alt fra brente byers regulering og kulturmiljø av nasjonal interesse, til nye transformasjonsområder i forbindelse med bygging av nytt sykehus. Vi har flere store planoppgaver på gang og skal begynne på en rullering av kommuneplanens arealdel.
Vi ser etter en dyktig, erfaren og engasjert arealplanlegger. Det er en stor fordel om du også har erfaring fra prosjektledelse.
Vi legger stor vekt på at oppgavene i sektoren løses gjennom god samhandling. Som arealplanlegger hos oss, vil du både få ansvar for å lede planprosesser og å delta som prosjektmedarbeider eller bidragsyter i andre prosjekter og oppgaver sammen med fagpersoner fra både kommune og andre aktører. Enheten har varierte oppgaver og høyt aktivitetsnivå.
Som arbeidsgiver jobber vi for å ha stolte, engasjerte og kompetente medarbeidere. Det er sammen vi skaper resultater!
Beskrivelse av arbeidssted
Stillingen er lagt til Planavdelingen, under enheten Plan, byggesak og geodata. Enheten er sentral i utviklingen av kommunen, med til sammen nærmere 30 ansatte og har oppgaver innen arealplanlegging og byggesaksbehandling, eiendomsskatt, samt kart og oppmåling. De fleste ansatte er samlokalisert i Molde sentrum, men enhetene har også medarbeidere på våre kontor i Eidsvåg og i Midsund.
Hovedoppgaver
Kvalifikasjoner
Vi søker medarbeidere med:
Du har
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for et faglig utfordrende og kvalitetsmessig godt tilbud til våre ansatte og brukere.
Avlønning etter avtale og fleksibel arbeidstid.
Stillingen er i utgangspunktet plassert ved vårt kontor i Molde sentrum. Vi vurderer også å tilby kontorsted ved et av våre kontor i Eidsvåg eller i Midsund eller andre lokaliteter for den rette kandidaten.
Enheten har også fleksible ordninger for bruk av hjemmekontor.
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt intervju.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Arbeidssted:
Molde kommune
Molde kommune er med sine 32000 innbyggere den største kommunen i romsdalsregionen. Vi er nok mest kjent for roser, jazz og fotball, men er minst like stolte av høyt utdanningsnivå og god folkehelse i befolkningen. Kommunen har et rikt kulturliv og et ekspansivt og variert næringsliv. Molde kommune er i positiv utvikling. Vi samarbeider med næringslivet, akademia og lag og organisasjoner for å utvikle attraktive og bærekraftige lokalsamfunn.
Med umiddelbar nærhet til høye fjell, dype fjorder og åpent hav innbyr molderegionen til unike og allsidige naturopplevelser året rundt.