Du informerer vel ikke fastlegen og læreren når du trenger hjelp til taktekking?

Frantz kjernevirksomhet er målrettet markedsføring av ledige stillinger. Vi sørger for at din stilling blir presentert til den mest kvalifiserte søkeren.

Sagt på en annen måte: Skal du ha faglig hjelp til å legge nytt tak på huset, så bruker du ikke tid og penger på å informere alle andre om dette. Du går rett til eksperten. Du er målrettet.

Hos oss erstattes magefølelse, synsing og “post and pray” med fakta, dokumenterbar effekt og etterprøvbarhet når du skal søke etter den rette kandidaten. Våre teknologiske løsninger og kunnskapsdatabase gjør at våre kunder kan ta datadrevne beslutninger om målrettet stillingsmarkedsføring. Vi tar alltid utgangspunkt i kandidaten du er ute etter, før vi velger hvor stillingen skal utlyses.


“Samarbeidet med Frantz bidrar til smart rekruttering for Nordlandssykehuset.Sammen utnytter vi hverandre slik at Nordlandssykehuset lykkes med å komme i dialog med de riktige kandidatene. Frantz bidrar med både kreativ og teknologisk kompetanse som sikrer smart bruk av annonsekronene og åpner for kommunikasjon med, ikke bare informasjon til, de kvalifiserte kandidatene.”

Arve Nordlie, rådgiver HR kunnskapsbygging og rekruttering, Nordlandssykehuset HF


 

Dermed sparer du tid, utnytter humankapitalen bedre og bruker færre annonsekroner på personer som ikke er i målgruppa. Som kunde skal du nemlig sitte igjen med flest mulig kvalifiserte kandidater, ikke nødvendigvis et stort antall søkere.

I Frantz har vi kunder som NAV, Bane NOR, Skatteetaten, Statens Vegvesen og Helseforetakene og en rekke kommuner over hele Norge.

Kontakt oss og finn ut hva vi kan gjøre for at du skal treffe den rette kandidaten.


“Vi har tatt første gjennomgang av listen og det er et imponerende antall kandidater som synes å være midt i blinken for oss. Luksusproblem, faktisk! Kampanjen har således lyktes godt, samtidig som det ser ut som om Harstad havn KF er et attraktivt sted å arbeide.”

Havnesjef – Ivar F. Hagenlund