Datadrevet kandidatfangst gir effekt

Det er snart dags for sommer, sol og nytelse for de fleste av oss. Vi håper alle våre kunder og samarbeidspartnere får en sommerferie som dere vil huske. Her er litt ekstra å tenke på i ferien – eller før.

Gjenbruk av data og optimalisering av kampanjer gir effekt. Våre analyser viser at annonseeffekten øker med opptil 92 % der retargeting, remarketing og speilpublikum utnyttes i annonseringen.

Tallene viser også at 54 % av de som har klikket på søknadsknappene har sett kampanjesiden både på desktop og mobil. Det bekrefter at Frantz´ datadrevne rekruttering lykkes med å nå ut til målgruppene. På tvers av kanaler og plattformer. Kampanjesidene sporer, følger og analyserer kandidaten over tid og bidrar til å overbevise kandidaten om at din stilling er verdt å søke på.

Sommertid = kampanjetid

Vi vil gjerne benytte anledningen til å minne deg på at sommerferier gir ofte ro til å reflektere over hvor en er i livet, og ikke minst om jobben er den rette. Det kan gi mange arbeidsgivere en gylden mulighet til å friste med nye muligheter på et helt nytt sted. Et bedre liv.

Si ifra hvis du vil vi skal forbedre sjansene dine for å nå de gode hodene med datadrevet rekruttering. En fristende kampanjeside, en post i sosiale medier som lokker, en annonse som dukker opp på skjermen i akkurat rett tid foran akkurat det rette hodet. Det er akkurat det vi kan.

Ha en riktig god sommer